Hogyan legyen több kliensem

Hogyan legyen több kliensem

Az első poszt

2014. december 04. - Gamamama

posts_calendar.png

Hétfőn és kedden három-három posztot írtam meg, szerdán kettőt. Tehát két hónapra bebiztosítottam a szerdai posztokat. Kezdetnek nem rossz, de többet kell írnom. Mindig jutnak eszembe újabb címek, témák, elsősorban reggel, ébredés után. Ezeket kedvem van azonnal megírni. Ugyanakkor a korábban programozott címekkel haladni kell, annyi rengeteg cím van (most a 139-iknél járok), hogy ha nem tartom magamat a publikációs tervhez, akkor abból nagy kavarodás lehet.

Feltelepítettem a blogra a Wordpress Editorial Calendar-t, jól működik, használni fogom.

Hetek óta keresem a megoldást arra, hogyan kövessem nyomon a posztokat, és az adataikat. Nyilvánvalóan egy Excel táblára lenne szükségem, de én úúúúúúútálom az Excel-t. Nem lehet állítani a cellaméretet, ezért nem tudom igazán jól áttekinteni a tartalmakat. Ráadásul csúnya. A vége mégis az lesz, hogy ráfanyalodok az Excel-re. Amikor már sok poszt lesz kint, figyelni kell, melyik témák, kulcsszavak a legnépszerűbbek, és azokra írni még többet.

Szerdán beélesítettem az első posztot, és két másikat feltettem a blogra, fotóval, részben kitöltöttem a Yoast Seo rubrikákat, és időzítettem a megjelenést. Ezekkel majd még molyolok. Az éles posztot beraktam a saját Facebook profilomra, és a blog címét viselő oldalra is. Facebook csoportot eddig nem akartam indítani, mert ott félő, hogy elveszítem a kontrollt a csoport felett egy bizonyos taglétszám elérése után. De aztán láttam, hogy mások ezt úgy oldják meg, hogy egyszerűen zártnak nyilvánítják a csoportot. Egyelőre messzinek tűnik ez a probléma, de nem árt végiggondolni. 

Konfiguráltam egy új Twitter profilt, a magyar nyelvű közönségnek. 

Mai feladat eldönteni, melyik twitter automatizáló programot használjam. Van több is, végignézem őket, és beszámolok a döntésemről. 

Meglátom, lesz-e energiám a kész posztok idegen nyelvre fordítására. Az idegen nyelvű blogjaimat is felpörgetném, ami jó, mert azokról is jönnek hébe-hóba kliensek.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyentobbkliensem.blog.hu/api/trackback/id/tr366957055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása