Hogyan legyen több kliensem

Hogyan legyen több kliensem

Miért tartalommarketing?

2014. november 27. - Gamamama

kozzi-business_people-883x588.jpg

Mivel a pszichoterápián kívül az íráshoz értek, ezért úgy döntöttem, hogy tartalommarketiggel fogom felfuttatni a klientélámat. A szövegeimből ki fog derülni, hogy mit nyújtok, mit tudok, egyáltalán, milyen ember vagyok. A rokonszenv, az egymásra hangolódás segíti a terápiát.

Kereshetnék pénzt mással is, például adásvétellel, csencseléssel, vagy viszonteladói programokkal. Belenéztem ezekbe is, ismerem a működésüket. De hatvanöt éves lévén úgy gondolom, hogy kevés, úgy harminc jó évem van még hátra, azt pedig szeretném olyasmivel tölteni, amit szeretek: pszichoterápiával és írással. És persze, akármelyik pillanatban feldobhatom a pacskert, és nem mindegy nekem, hogy néhány tucat landing page, vagy többszáz jól megírt, mások számára hasznos, segítő cikk marad utánam, ha ez bekövetkezne.

P.s.: A képen nem én vagyok látható :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyentobbkliensem.blog.hu/api/trackback/id/tr476937473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása