Hogyan legyen több kliensem

Hogyan legyen több kliensem

4 tipp témagyűjtéshez

2014. december 03. - Gamamama

how_to_use_mind_maps.jpg

Ha napi egy posztot mindenképpen, üzembiztosan publikálni akarok, kiadási tervet kell készíteni, ez világos. 365 témát, és a megírását nem lehet az ihletre hagyni. Ennyi témát összeszedni nem piskóta. A következőket csináltam.

1. Ötletroham saját kútfőből - ezek azok a témák, amelyek amúgy is foglalkoztatnak, ezért azonnal eszembe jutnak. Első körben leírtam a legnyilvánvalóbb témákat, majd egyenként sorravettem őket, és azt is leírtam, ami ezekről eszembe jutott. Ha szereted az elmetérképet, akkor ez jó szórakozás lesz. 

2. Korábbi írások újrafelhasználása. Előszedtem az idegen nyelvű blogbejegyzéseimet, és a címüket beírtam a listába. Lesz, amelyiket egyszerűen magyarra fordítok majd, és lesz olyan, amelyet újból meg kell írnom, mert más a közönség. (A posztjaimat mindig kinyomtatom. Nem kockáztatom meg, hogy technikai gikszerek miatt eltűnjenek. Tökéletes vírusirtó nincsen, a Bitdefender, és a Kaspersky sem az - én őket használom.) Azoknak, akik angolul írnak, könnyű dolguk van, több program is létezik a szövegek automatikus átalakítására, "spin"-jére.

3. Papír könyvek. Körülnéztem a házikönyvtáramban, melyik szakkönyv szolgálhat forrásként. Átböngésztem a tartalomjegyzékeket, és a könyvek  végén lévő téma indexeket. Ezekből is összejött jó sok téma.

4. Ünnepek, események. Mivel egy évre tervezek, év közben vannak olyan események, ünnepek, amelyekre szintén írni kell valamit.

Jelen pillanatban a listámon 136 cím van.

P.s.: Valamennyi guru hangsúlyozza, hogy azokra a címekre kattintanak az olvasók legszívesebben, amelyekben számozott lista van. Íme...:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyentobbkliensem.blog.hu/api/trackback/id/tr746954413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása