Hogyan legyen több kliensem

Hogyan legyen több kliensem

Kulcsszóvadászat - "gyakorikérdések"

2015. január 19. - Gamamama

gyakorikerdesekhu.png

Állandó gond, hogy milyen kulcsszavakra optimalizáljam a címeket, alcímeket. A Yoast remek segédprogramja csak egy fő kulcsszót enged, tehát jól meg kell gondolni, mi legyen az.

Ma újrakezdtem a munkát, és első körben végignézem a magyar kérdezz-felelek oldalakat és a társas médiát. A "gyakorikerdesek.hu" - val kezdtem. Oda már korábban feliratkoztam, de nem néztem át figyelmesen. Most viszont kellemes meglepetés ért, van külön kulcsszó-oldaluk, mely a felhasználók által beírt kereső szavakat és kifejezéseket tartalmazza, mindegyik mellett ott van a gyakoriság. Az ABC-rendbe szedett táblázat nehézkes némileg, viszont a kulcsszavakkal elő lehet hívni az azokat tartalmazó kérdéseket, ami a long-tail keresőszavak aranybányája.

Ennek nagyon megörültem, rögtön ki is posztolom.

A következő állomás az lesz, amikor a konkrét kérdésekre írok választ, és azt megszerkesztve kirakom a blogra. Azt még nem néztem, hogy a válaszokban lehet-e link, ha igen, nyert ügyem van! A lap.hu-n van összesen két válaszom, és mindennap jön valaki onnan, évek óta. Tehát ez egy jó organikus forgalomnövelő eszköz.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyentobbkliensem.blog.hu/api/trackback/id/tr77089075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása