Hogyan legyen több kliensem

Hogyan legyen több kliensem

Bajlódok a sablonnal

2014. december 04. - Gamamama

Miután itt évek óta nem találok olyan programozót, aki korrekten össze tudna rakni egy picit bonyolultabb Wordpress site-ot és blogot, végül megvettem az iThemes keretrendszerét, amivel több tucat sablon, és néhány nagyon jó plugin is érkezett, továbbá hóttig tartó ügyfélszolgálat. (Ezt még nem próbáltam ki, majd meglátjuk.)

Nagyon tetszik nekem a magazin sablon, amit felraktam, és jól működik. Kivéve... van egy olyan lehetőség, hogy az első oldalon megjelenő "blurb"-höz fotót illesszek be. Ezt megtettem, aminek következtében ugyan a főoldal nagyon jól néz ki, viszont a posztra érkezve a kép megduplázódik. Bolyongtam tegnap egy darabig a menüpontok között, de nem találtam a megoldást. Végül képek nélkül maradt a főoldal, ami nem az igazi.

Makacs vagyok, azért sem fogok egy ingyensablonra ráállni. Meg azokhoz nem jár ügyfélszolgálat. Bár már találkoztam nem is egy magányos blogsablonszerzővel, aki azonnal visszaírt, és szívesen elkészítette a változtatásokat, amiket kértem, például a fontkészletbe felvette, ami nekem kellett.

Nincs más hátra, írnom kell az iThemes ügyfélszolgálatnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyentobbkliensem.blog.hu/api/trackback/id/tr586956937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása