Hogyan legyen több kliensem

Hogyan legyen több kliensem

Ezért jó előre dolgozni

2015. január 19. - Gamamama

kindle-paperwhite-in-cover_thumb_1.png

Egy hónap kimaradt. Először az ünnepek miatt, azután szobát cseréltem a lányommal, festettem, és lomtalanítást, nagytakarítást csináltam. Nyár van, pihenés, és felkészülés az évkezdésre, ami itt március. Nagy hőség szerencsére nincsen, de mégis, másképp ülök a gépnél 25 fokban, mezítláb, mint a téli 17 fokban, amiben fűtés nélkül igencsak lehet fázni.

Szombaton lezártnak nyilvánítottam a lakásfelújítást, és ma, hétfőn ismét nekikezdek a munkának. Időközben az Amazonon átnéztem rengeteg könyvet a gyors írásról (nem a sztenográfiáról, hanem arról, hogy hogyan lehet gyorsabban cikkeket, e-book-ot, és könyveket írni).

A legtöbb e-könyvnél elegendő letölteni ingyenesen a rövid részletet, ami a könyvesbolti beleolvasást pótolja. Amiben viszont verhetetlen az Amazon, azok az olvasói vélemények. Tudományos könyveknél sok esetben komoly kisesszéket írnak a kritikusok, amelyekből rengeteget lehet tanulni. A "how to" e-könyvek esetében az ötcsillagos véleményeket ki kell hagyni, mert azok a szerzői marketing részei. Az Amazon akkor sorolja legalább néhány napra előre az újonnan feltöltött könyveket, ha egyidőben több jó véleményt kapnak. 

Az egycsillagos vélemények alapján sokszor elállok a döntéstől, de van, amikor megnézem a két-, és háromcsillagosakat is, mert van, amikor szimplán butaságokat írnak.

Kitömtem a Kindle olvasót, majd törölgethetek. Kaptam néhány jó tippet is, mint például azt, hogy a cikkekhez készítsek sablont, hogy ne kelljen sokat agyalni a szerkezeten. Ez jó gondolat, mivel a SEO-hoz hozzátartozik a szöveg tagolása alcímekkel, és az ütős lead (régen kopf-nak hívták az újságírásban).

Nem volt teljesen elveszett idő ez a hónap, és a cikkek, amiket előre betáraztam, szépen, csendben lökődnek kifele. Most majd belehúzok.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyentobbkliensem.blog.hu/api/trackback/id/tr277089017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása