Hogyan legyen több kliensem

Hogyan legyen több kliensem

A mesterterv

2014. december 03. - Gamamama

canstockphoto13085820.jpg

Ahányszor eddig belefogtam nagy elánnal a blogolásba, mindig közbejött valami. Családi ügyek, betegség, technikai problémák. Nagyon nehéz visszanyerni a lendületet, különösen akkor, ha kevés a visszajelzés. Ezért a következőt gondoltam ki.

Napi három posztot megírok, de nem rakom ki mindegyiket azonnal. Kiadási tervet készítek az év minden napjára előre eldöntve, hogy miről fogok írni. A főszabály a rendszeresség. Első körben minden szerdára időzítek egy cikket. Ha napi hármat írok meg, akkor 18 nap alatt feltöltöm a szerdákat, egy évre előre. Újabb 18 nap alatt a vasárnapokat, és így tovább. Március végére így mindennap kinn lesz egy cikk, és én másra koncentrálhatok. Könyvírásra, például.

Augusztustól jöhet még egy ilyen kör, a rákövetkező év feltöltésére.

Naponta egy cikk marketingezése lesz a feladat, amit részben automatizálok.

Hétfőn megint problémám volt az internetkapcsolattal, ami először bosszantott, mert a terv első napja rosszul indult. Aztán megvigasztalódtam, mert zavartalanul megírtam három cikket, kedden meg ötöt. Tegnap este bekészítettem a blogba az első posztot, az alap SEO-zást megcsináltam. A Yoast-ot használom az összes blogomon.

Ma 12-kor fog megjelenni az első poszt.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanlegyentobbkliensem.blog.hu/api/trackback/id/tr476954337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása